دل نوشته های غمگین

همه را خط زدم تا به عشقم برسم غافل از اینکه خودم خط خورده عشقم بودم تا به عشقش برسه
::
::
غروبم جلوه های دیگری داشت سحر هم در صفای خود سری داشت ولی از دوست تا بیگانه،هرکس برای کشتن من خنجری داشت
::
::
زخم هایم به طعنه می گویند: دوستانت ، چقدر با نمک اند!!
::
::
چى شد سیگارى شدى؟ یه شب بارون میومد؛ خیلى تنها بودم چى شد ترک کردى؟ یه شب بارون میومد؛ دیگه تنها نبودم چى شد الکلى
شدى و سیگارو دوباره شروع کردى؟ یه شب بارون میومد؛ دوباره تنها شدم چى شد آوردنت اینجا بستریت کردن؟ یه شب بارون میومد؛
خیلى تنها بودم؛ تو خیابون دیدمش؛ اون تنها نبود…
::
::
بعضی زخم ها هست که هر روز صبح باید پانسمانش رو باز کنی و روش نمک بپاشی تا یادت نره دیگه سراغ بعضی از ادما نباید رفت
::
::
همیشه ابرها می بارند ،ولی آدمها عاشق ستاره ها می شوند،نامردیست آنهمه گریه را به یک چشمک فروختن…
::
::
قلب من به تیغ کسانی زخم برداشت که ازآنهاانتظارمحبت داشتم.
::
::
برای کسی مردم که برایم نه تب کرد, نه سرفه و نه حتی عطسه…!
::
::
یه عده آدم نفهم هستن که میفهمن نفهمن ! ولی نمیفهمن که میفهمیم نفهمن!
::
::
عاشقانه ترین غزل است
دستان_تو
ک می پیچد
میان_موهای_من..
::
::
ای کاش یابودی،یا از اول نبودی
اینکه هستی وکنارم نیستی
دیوانه ام میکند..
::
::
مخاطب های امروزی رو
هرچی بیشتر خاص کنی
بی خاصیت تر میشن..
::
::
بالاترین سرعت تو دنیا سرعت نور نیست..
سرعت رنگ عوض کردن آدماست..
::
::
این روزها کسی از ثابتش استفاده نمی کند
همه اعتباری می خواهند و قابل تعویض
همراه را می گویم..
::
::
علم بهتر است یا ثروت؟
باورکنید هیچ کدام
فقط ذره ای معرفت..
::
::
دلتنگ نشدی ببینی چگونه خوبترین خاطره ها…
بی رحم ترینشان می شوند..
::
::
مگه قلب من بت بود!
ک خدا تورو واسه شکستنش فرستاد…
::
::
دلم خیلی بیشتراز حجمش پر است..
پر از جای خالی تو..
::
::
آینه هم شکایت دارد از من
روی_ خوش میخواهد..
آینه جان..ندارم،ندارم،ندارم
::
::
“تو”
راحت بخواب
“من”
مشق_ گریه هایم
هنوز مانده…
::
::

دلم کمی خدامیخواهد…
کمی سکوت کمی آخرت دلم دل بریدن میخواهدکمی اشک کمی بهت کمی آغوش آسمانی دلم کوچه میخواهدبی بن بست!و خدا
تاکمی باهم قدم بزنیم فقط همین…
::
::
زخم هاخوب میشن، اما خوب شدن بامثل روز اول شدن خیلی فرق داره…
::
::
فدای رفیقی که رو طاقچه دلش گاهی قاب مارو هم یه دستمال میکشه!
::
::
امید : از اعماقم دوست دارم ش
::
::
هانیه ف: زنداداش عاطی و داداش امین دوستون دارم ..
::
::
کم باش…
اصلانگران گم شدنت نباش اونیکه اگه کم باشى گمت کنه همونیه ک اگه زیادباشى حیف میکنه
::
::
آرام باش رفیق!
هیچ گرسنه ای باقی نمیماند…شک ندارم،همین روزها همه سیر میشوند…
از زندگی…
::
::
زندگى کوچکترازآن بودکه مرابرنجاندوزشت ترازآن که دلم برآن بلرزد،
هستى تهى ترازآنکه به دست آوردنش مرا زبون سازد ومن تهیدست ترازآنکه ازدست دادنش مرابترساند…
::
::
مرداى واقعى؛زیباترین دختردنیارو دوست ندارن اونادخترى رو دوست دارن که بتونه دنیاشون روبه زیباترین شکل بسازه…
::
::
دست!
همیشه ب معناى آغوش نیست گاهى فقط امنیت است!
مثل دستهاى”پدر”!
“تقدیم به همه باباهاى دنیا و باباى خودم ک ساله رفته بیش خدا”
::
::
ازرهاکردن نترس؛
هیچکس نمیتواندچیزى ک مال توست راازتوبگیرد؛وتمام دنیانمیتوانندچیزى ک مال تونیست را برایت حفظ کنند
::
::
رسیدن به من آسان نیست!
اگر همتش را ندارى، آسیبى به درخت نزن!
به همان سیب هاى کرم خورده ى روى زمین قانع باش…!
::
::
میخواهم عوض شوم!
چرا باید دلتنگ،آغوشت باشم؟
میخواهم تو دلتنگ آغوشم باشى!
میخواهم آن سیب قرمز بالاى درخت باشم!
در دورترین نقطه…
دقت کن!!!
::
::
همه رفتند جز خاطره ها…
::
::
دل به دلدارسپردن کارهردلدارنیست ،من به توجان میسپارم دل که قابل دارنیست. .
::
::
بامن ای سیداحمداگر خوب اگربدباشی، تپش قلب من این است توبایدباشی . . .
::
::
مثل باران چشمهایت دیدنیست،شعرخاموش نگاهت دیدنیست، زندگانی معنی لبخند توست،خندههایت بی نهایت دیدنیست. . .
::
::
یکی داشت یکی نداشت،اونی که داشت توبودی واون که جز توکسی رونداشت من بودم. . .
::
::
میدونستی اشک گاهی ازلبخندباارزش تره؟چون لبخندروبه هرکسی میتونی هدیه کنی امااشک رو فقط واسه کسی میریزی که نمیخوای
ازدستش بدی.
::
::
عشق کلیدقلب است به شرط آنکه قفل دلت هرزنباشدکه باهرکلیدی بازشود.
::
::
برایت آرزومیکنم بهترین هایی که هیچ کس برایت آرزونکرد..
::
::
خداوندادوستی دارم آینه تمام نمای عشق، رسمش معرفت، کردارش جلای روح ویادش صفای دلارای من است پس آنگاه که دست نیازبه
سوی تو آورد پرکن ازآنچه درمرام خدایی توست. .
::
::
خداوندایارم راتویاری کن،پناهش باش ودر حقش توکاری کن. الهی هرچه میخواهد نصیبش کن،خدایابر لبش لبخندجاری کن..
::
::
معرفت مامثل دریاست!یکبارکه از ساحل دلمون عبور کنی تاابدجای پاتو میبوسیم.
::
::
آیا میدانید اگر در حال حمل قرآن باشید شیطان دچار درد شدید در سر میشود و باز کردن قرآن ، شیطان را تجزیه میکند و با خواندن قرآن ب
حالت غش فرو میرود و خواندن قرآن باعث در اغما رفتنش میشود؟؟؟و آیا شما میدانید هنگامی که میخواهید این پیام را ب دیگران ارسال
کنید شیطان سعی خواهد کرد تا شمارا منصرف کند؟؟فریب شیطان رانخور!!پیام را به دیگران ارسال کن…
::
::
کلمات هم شده اند بازیچه من و تو!
من براى تو مى نویسم..
تو براى او میخوانى..
::
::
بعداز مدت ها دیدمش ..
دستامو گرفتو گفت چقدر دستات
تغییر کرده ..
خودمو کنترل کردم و فقط لبخندی
زدم ..
تو دلم گریه کردم و دم گوشش
گفتم :
بی معرفت ! دستای من تغییر
نکرده .. دستات به دستای اون عادت کرده…




برچسب ها:دل نوشته های غمگین،
امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 15

[ پنجشنبه 24 بهمن 1392 ] [ 5:08 ] [ Ostore ]

[ نظرات (0) ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه