سکوتم رو دوست دارم …

سکوتم رو دوست دارم ...,متن های غمگین متن های عاشقانه متن های عارفانه متن های زیبا و با معنی متن های احساسی عکس های عاشقانه و مطالب عاشقانه ســکـوتـــــم رو دوسـتـــــ دارم سایت عاشقانه love girl boy

ســکـوتـــــم رو دوسـتـــــ دارم ،

چـــــون در آن گـلـه ای نـیـسـتــــ

گـاهـی سـکـوتـــــ دلــی را مـی شـکـنـد

گـاهـی دلـی را بـدسـتـــــ مـی آورد

ادامه متن در ادامه مطلب.

 

گـاهـی از دل تـنـگـی حـکـایـت مـی کـنـد

گـاهـی بـغـض در گـلـو خـفـتـه اسـتــــ

گـاهـی حــــرفــــ در راه مـانــــــده اسـتـــــ

گـاهـی اوقـاتـــــ سـکوتــــــ سـخـن بـی کـلام اسـتـــــ

و گـاهـی سـکـوت گـریـه بـی صـدای دل یـکـ “عـاشـق” اسـت




برچسب ها:boy، girl، love، سایت عاشقانه، ســکـوتـــــم رو دوسـتـــــ دارم، عکس های عاشقانه و مطالب عاشقانه، متن های احساسی، متن های زیبا و با معنی، متن های عارفانه، متن های عاشقانه، متن های غمگین،
امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 30

[ شنبه 17 اسفند 1392 ] [ 3:15 ] [ Ostore ]

[ نظرات (0) ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه