یاد تو

|http://uniqelove.blogfa.com|عکس  عاشقانه,عشق,اس ام اس یادتو,یادتو,اس ام اس,تنها در پارک|http://uniqelove.blogfa.com|

روزها رفت ولی یاد تو کمرنگ نگشت

سال ها رفت و دل ساده ی من سنگ نگشت

ذهن من

بستر صد خاطره با یاد تو شد

یادت از صفحه ی این خاطره کمرنگ نگشت.

===================

یاد تو آن ساحل آرامشی است ک کشتی سردرگم اقیانوس مواج ذهنم رو پناه است

=================

اغلب فکر میکنیم اینکه به یادکسی هستیم، منتی است برگردن او، غافل ازاینکه اگر به یاد کسی

هستیم، این هنراوست، نه هنرما

===============

یاد سهراب بخیر، آن سپهرى که تا لحظه خاموشى گفت: تو مرا یاد کنى یا نکنى من به یادت هستم.آرزویم

همه سرسبزى توست

================

آن قدر از یادتو پرم

که بایستم مقابل باد

پشت سرم

جهان مست

می شود

================

من اگرعاشقانه می نویسم

نه عاشقم،نه معشوق کسی!

فقط مینویسم تاعشق یادقلبم

بماند.دراین ژرفای دل کندن ها وعادت ها فقط تمرین ادم بودن میکنم

==================

این روزها آدم ها چقدر درد دارند

درد پول

درد دوری

درد تنهایی

این روزها چقدر

یادمان میرود که زندگی کنیم




امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 15

[ دوشنبه 16 دی 1392 ] [ 6:10 ] [ Ostore ]

[ نظرات (0) ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه