جمله های گریه آور ۹۲

دستهایم به آرزوهایم نرسید،آنها بسیار دورند…
اما درخت سبز صبرم می گوید:
امیدی هست…
دعایی هست…
خدایی هست…
::
::
برای تو مینویسم ..
از عمق احساسم مینویسم ..
تا شاید بدانی که طپش قلبم در سینه ..
به خاطر توست .
::
::
روزی میــرسَد.
بـــی هیــــچ خَبـــَـــری.
بــا کولـــــه بــــآر تَنهـــاییـَم.
دَـر جـــاده هــای بـی انتهــــای ایـن دنیــای عَجیـــــب.
راه خــــواهم افتـــــاد.
مَـــن کـــه غَریبـــــم.
چـــه فَــــرقی دارد کجـــــای ایـــن دنیــــــا بـاشــــم.
همــه جــــای جهــــان تنهـــــایی بــــا مَـــن است ..
::
::
به رازهایم حسادت میکنم..
که چقدر ساده..
باتو محرم شدند..!
::
::
قـهوه دم می کنم
نصـف قاشق سیانور به فنجانت می ریزم !
لبخند که می زنی می گویم : قـهوه ات سرد شده بگذار عوضش کنم !
این کار هر شب من است
و من چند سال است که می خواهم بکشمت !
ولی لبخندت !
لبخندت !
لعنت !
::
::
دیرزمانی است که سکوت کرده ای!
عاشق این طوفان بعداز آرامشم
چیزی بنویس!
حرفی بزن!
این بار تونپرس،
تو بگو چه خبر؟
::
::
دقت کردی؟
هیچکس به سکوت آدم نمیرسد!
همه منتظرند به فریاد آدم برسند … !!!
::
::
مــن
به عکس ِتــو دست میکشم ..
تـــو
بـه عـکس ِ من
دست میکشی از مــن !!!
::
::
گاهی شهری را
آرام دلی را
رابطه ای را…
گاهی همه چیز را…
به هم می ریزند
این “غریبه ” های لعنتی..
::
::
صدایشان که میزنی،
گلویت را گاز میگیرند.
و آنقدر جمع میشوند در گلویت
تا نفست را بند آورند،
یا خفه ات می کنند
یا اشکت را در می آورند!!!!
واژه ها وحشی اند…
::
::
بی حس شده ام از درد !
از بغــض !
فقط گاهـی ،
خـط ِ اشکی …
میسـوزانـد صـورتـم را !!
::
::
تنهایــــی را ترجیـــح میدهـــم به تن هایـــی که روحشــان با دیگـــریست …
::
::
لحــظه ی رفــتـن
ســکـوتـم عـــلامت رضـا نـبـود
مــی خـــواسـتـــم مثـــل هـمـیشـه
روی حــرفت حــرفی نیــاورم ..
::
::
تـــو برمی گردی
و زندگی را از جایی که پاره شده
دوباره به هم می دوزیم.
در صندوقِ خاطره ها هنوز
نخ برای بخیه زدن هستـــــــــ…!
::
::
من مانده ام طنین صدایت
آرام باش و احساس گناه مکن
تو بهترین ها را به من هدیه داده ای
زیرا فروغ میگوید:
” تنها صدا است که میماند ”
::
::
فــرقی نمـی کند که
شعــر هایم را روی کاغد بنویسم
یا روی ماسه های دریــا
یا حتــی روی شیشه ی بخــار گرفته ی پنجـره !
ایــن شکوه حضور توست که به نوشته هایــم ،
اعتبــار می بخشــد !
::
::
روزهای بی تو بودن پــــــــــــــــــــــــــــر…
فکر بی تو بودن پـــــــــــــــــــــــــر…
دوست داشتن کسی جز تو پـــــــــــــــــــــر…
عشق کسی جز تو ،توی سرم پـــــــــــــــــر…
گل من فقط تو نپـــــــــــــــــــر…
::
::
تقصیر برگها نیست.
آدمها همینند!
نفس میدهی له ات میکنند…!
::
::
بخند
این درخواست اجباریه!
باید بخندی
حتی کوتاه…
امیدوارم همیشه لبخند مهمونه لبای زیبات باشه…




برچسب ها:جمله های گریه آور ۹۲،
امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 7

[ پنجشنبه 24 بهمن 1392 ] [ 4:52 ] [ Ostore ]

[ نظرات (0) ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه