حس آرامش

|http://uniqelove.blogfa.com|عکس های عاشقانه,عشق,آرامش,عکس حلقه ازدواج|http://uniqelove.blogfa.com|

طلب دارم،

از زندگی

تمام حس آرامشم را

مرگ،که دیگر حقم بود

=================

آرامش را در همه جا جستجو کردم غافل از اینکه آرامش از رگ گردن به من نزدیکتر بود.

=================

آغوش بعضی ها علم را زیر سوال میبرد،

انقدر آرامت میکند که هیچ مسکنی جایش

رانمیگیرد

=================

نگاهی که دزدیدی

احساسی که پژمردی

دستانی که گرفتی

صدایی که شبها با آن آرام

میگرفتی

نان و نمکدانی که خوردی

حتی نمکدانی که شکستی

همه و همه حلالت باشد

جز

لرز دلم در اولین بوسه

حرامت باشد لحظه ای که مرا به گناه عادت دادی و

رفتی.

=================

شب

آرام میگذرد و من تنها با "یادتو" نشسته ام

اگر شب هم بگذرد من از"یادتو"

نمیگذرم.

=================

باید فراموشت کنم

دل شکسته ام رو میگم

چندی ست تمرین می کنم

من می توانم

می شود



آرام تلقین می کنم

=================

پروردگارا.

دلهایى را که در کوره غمها و آشفتگى بى تابى مى کنند، با یخ یقین ،سرد وآرام بگردان و

اخگرهاى ناراحتى را که ارواح برآن غلط مى زنند، با دریاى ایمان خاموش بگردان

آمین

=================

زندگی زیباست

دقت کن

آرام رد شو حس کن نفس بکش

همه چیز نعمت است

=================

غم که نوشتن ندارد

نفوذ می کند در استخوان هایت

جاسوس می شود در قلبت

و آرام آرام از چشم هایت می ریزد بیرون

اضافه شود:

آرامش بهترین نعمتی است که جوانان امروز بهش نیاز دارند

حس آرامش را باید در سایه یاد خدا که  بهترین مصداقش نماز هست, جستجو کرد

زندگیتان پر از حس آرامش و آرامش

 

 




امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 5

[ دوشنبه 16 دی 1392 ] [ 6:07 ] [ Ostore ]

[ نظرات (0) ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه